Adidas startuje z nową marką. Jej ambasadorką jest światowa gwiazda

Wszyscy miłośnicy sportowego stylu, którzy od lat kupują odzież z charakterystycznymi trzema paskami z pewnością ucieszą się z tego, że Adidas tworzy nową markę. Bez wątpienia jest to wyjątkowy moment, ponieważ taka decyzja została podjęta dopiero po 50 latach i z pewnością przejdzie do historii. Ponadto jej ambasadorką została bardzo popularna aktorka. Wiemy też, jakie pierwsze rzeczy znajdują się w kolekcji. Dowiedz się więcej.

Adidas
Adidas tworzy nową markę. Fot. Adobe Stock.
Reklama

Adidas tworzy nową markę ubrań. Czym się wyróżnia?

Adidas zdaje sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach zwłaszcza młodzi ludzie niezwykle cenią sobie na co dzień noszenie sportowych i zarazem bardzo wygodnych ubrań, które wyróżniają się detalami i mają oryginalny styl. Firma chce, żeby jej oferta odzieżowa jeszcze bardziej wpisywała się w obecne potrzeby konsumentów i dlatego zdecydowała się na stworzenie nowej marki.

Czym wyróżnia się nowa marka od Adidasa? Można ją śmiało umiejscowić pomiędzy dwiema znanymi już markami firmy, czyli „Performance” i „Originals”. Najważniejszym celem jest tworzenie odzieży, która świetnie sprawdzi się zarówno na treningu, jak również podczas codziennego noszenia. Charakterystycznymi elementami nowych rzeczy mają być: wygoda, proste kroje, bloki kolorów, jak również minimalistyczne detale.

Nowa marka Adidasa. Znamy już pierwsze rzeczy z kolekcji

Pierwszym produktem od nowej marki Adidasa, który należy wyróżnić jest dres Tiro Suit, który nawiązuje do dresowego kompletu z przeszłości. Drugim są sneakersy Avryn, które imponują wygodą, ale też stylem, ponadto częściowo zostały wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Spore wrażenie robi też jedwabna sukienka inspirowana futbolową estetyką z lat 90.

Co ważne, ambasadorką nowej marki Adidasa została gwiazda serialu Netflixa, jest nią Jenna Ortega, która w ostatnim czasie cieszy się niezwykle dużą popularnością z powodu świetnej roli w serialu „Wednesday”. Przedstawiciele firmy podkreślili, że osobowość i kreatywność aktorki świetnie wpisują się w koncept nowej marki i na pewno dzięki niej jeszcze bardziej ją wzmocnią.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama