Heineken podpowiada jak zadbać o dystans społeczny będąc w pubach.

Najnowszy spot reklamowy Heineken kładzie nacisk na edukację społeczną dotyczącą odpowiednich zachowań w pubach w czasach pandemii.

Reklama

Heineken i nowy spot

Spot znanego i cenionego na całym świecie piwa przypomina o tym, na co powinno się zwracać szczególną uwagę podczas wyjścia z przyjaciółmi na miasto. Marka Heineken przypomina o tym, że w dalszym ciągu możemy czerpać radość z przebywania w przestrzeni publicznej. Wystarczy przyjąć kilka prostych zasad, o których przypominają nam aktorzy w najnowszym spocie.

Bohaterowie witają się ze sobą poprzez przybicie łokci, zamiast podawania sobie rąk. Ostrożnie myją ręce, tak aby dotykać, jak najmniejszą część wspólnej powierzchni w lokalu. W ten sam uważny zresztą sposób otwierane są przez nich drzwi. Reklama pokazuje także, że dwie osoby, które siedzą przy wspólnym stole, nie powinny dotykać tego samego jedzenia, a odstęp między klientami przy barze powinien pozostać zachowany. Film reklamowy dostępny jest do obejrzenia na kanałach społecznościowych Heinekena. Wart jest obejrzenia, ponieważ pomimo panującej pandemii mnóstwo w nim także radości ze wspólnie przeżywanych chwil.

Zobacz ofertę piwa w Kaufland!

Pij piwo bezpiecznie!

Letnie temperatury sprzyjają ponownemu wychodzeniu na miasto, zwłaszcza że ostatnie miesiące odosobnienia od naszych najbliższych nie należały do przyjemnych. Spot wspiera także inicjatywę "Back to the bars", która jest skierowana do HoReCa po okresie lockdownu. To pomysł, który ma na celu wesprzeć bary i przyciągnąć do nich ponownie klientów. W ramach tej akcji sami zainteresowani mogą mieć pewność, że w lokalach przestrzegane są zasady bezpieczeństwa. Akcja „Back to the bars" to globalny projekt, który przygotowano aż na 17 rynków na całym świecie takich jak m.in.: Brazylia, Hiszpania, Malezja, Belgia czy Francja.

Heinekena kupiwsz w Polomarket!

Gastroakcja co to?

W Polsce również znalazł się odpowiednik "Back to the bars". Projekt ten występuje w naszym kraju pod hasłem "Gastroakcja". Towarzyszy temu promocja, dzięki której klienci mogą otrzymać vouchery na darmowe piwo Żywiec do każdego zamówienia o minimalnej kwocie 50 zł. To naprawdę niewielka kwota, aby móc skorzystać z promocji w wielu restauracjach i lokalach. Radość przy wspólnie spędzonym stole będzie i tak bezcenna.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama