Chrupiące nowe smaki. A do tego jeszcze konkurs!

Z przytupem wchodzi na rynek limitowana edycja chrupek Cheetos o oryginalnym kształcie hashtagu.

Chrupki w kształcie hashtagu w limitowanej edycji
Co ułożysz z Cheetos Hashtags - to hasło ogólnopolskiej kampanii. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Znasz już hashtag?

Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” działa już ogólnopolska kampania reklamowa, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. A co to jest hashtag?

Hashtag jest znakiem, który wraz z występującym za nim wyrażeniem służy m.in. do komunikacji internetowej w mediach społecznościowych np. do oznaczania treści zdjęć, treści filmów czy wpisów - komunikatów. Jest używany po to, aby można było te wpisy łatwiej wyszukiwać. 

Wypieczony hashtag do usług!

Teraz reklamowy hashtag przybrał realną formę, w postaci wypieczonych chrupek dostępnych w limitowanej edycji Cheetos. Jest ona adresowana do współczesnych konsumentów, poszukujących interesujących smaków, a także do tych, którzy, jak podaje na swojej stronie internetowej marka Cheetos, pragną znaleźć czas na wspólne spędzanie wolnego czasu w rodzinnym gronie.

Jeśli reklama i hashtag, to musi być konkurs

Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Promocyjna sprzedaż produktów uprawniających do wzięcia udziału w konkursie kończy się 27 grudnia br. W akcji promocyjnej biorą udział dwa nowe, limitowane warianty smakowe:

  • tost z ketchupem oraz grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie. 

W konkursie pod hasłem „Opisz obraz z Cheetos” może wziąć udział każdy, kto kupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs został podzielony na 8 tygodniowych etapów, a zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego na bieżącym etapie zabawy.

Lista obrazów Cheetos, stanowiących podstawę pracy konkursowej w poszczególnych etapach, znajduje się w Załączniku nr 1 do Regulaminu konkursu. 

Trzeba pamiętać, że zgłoszenia konkursowe są przyjmowane do 27 grudnia 2022 r. po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na dedykowanej stronie internetowej cheetos.pl. W każdym tygodniu na uczestników zabawy czeka 10 telefonów Apple iPhone 13 oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł. Fundatorem nagród w konkursie, jest Frito Lay Poland sp. z o.o. 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama